کیانپور: انتخابات پرشور برای کشور ایجاد قدرت می‌کند

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت: واقعه غدیر خم از مهمترین وقایع تاریخ است و برای ما مسلمانان جشن میثاق با ولایت و اخوت است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن حضور در مراسم جشن غدیر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تبریک عید غدیر خم گفت: این روز، روز بزرگی برای ما مسلمین است که پیامبر بزرگ اسلام ، ولایت و جانشینی‌اش را به علی (ع) سپردند و این روز جشن گرفته می‌شود و در احادیث این عید  را عیدُاللهِ الاکبر،  وعید آل محمد (ص) می‌گویند.

کیانپور ادامه داد: پیامبر عظیم شان نیز با انتخاب علی (ع) جانشینی و رهبری جامعه اسلامی را بعداز خود به ایشان سپردند و دشمنان دین اسلام را مایوس کردند.

وی با اشاره به ویژگی‌های علي (ع) افزود: عدالت، برابری، حاکمیت قانون، احقاق حق مظلوم و صراحت در حکومت امام علی (ع) جایگاه ویژه‌ای داشته و پیامبر اسلام با معرفی ایشان فرد صالحی را برای رهبري جامعه اسلامی در نظر گرفتند.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ادامه به اهمیت و ضرورت مشارکت حداکثری و باشکوه مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و تصریح کرد: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و اجتماعی هر شهروندی است و با حضور در انتخابات از منافع کشورمان دفاع می‌کنیم.

کیانپور با اشاره به اتفاق بزرگ هشتم تیر امسال گفت: همه دلسوزان و علاقه مندان به حفظ کیان کشور، جمعه این هفته با حضور پر شور و شرکت در انتخابات رئیس جمهوری اصلح را انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: وظیفه همه ما این است که هموطنان را برای شرکت در انتخابات تشویق کنیم تا اقتدار ایران اسلامی را با انتخابی آگاهانه نشان دهیم و در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشیم .

در این مراسم حجت‌الاسلام امیرحسین شاهانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج وزارتخانه‌ها، ادارات و اقشار کل کشور نیز ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: مردم مومن ایران اسلامی همواره با حضور و مشارکت در تمام عرصه‌ها غدیر واقعی و تبعیت از  امر ولی را تفسیر کرده اند.

شاهانی اضافه کرد: الحمدالله ایران دارای یک نظام ولایی است و در راس آن ولی فقیه قرار گرفته و همه ساله مردم مومن ایران روز ولایت علی (ع) را جشن می‌گیرند.

وی ادامه داد: مردم مسلمان ایران در تمام صحنه‌های اداره ایران اسلامی نقش تعیین کننده‌ای داشته‌اند و عرصه انتخابات نیز یکی از صحنه های مهم مشارکت سیاسی و اجتماعی ملت بزرگ ایران است که همواره با حضور گسترده‌ و نقش آفرین خود تاثیرگذار بوده‌اند.

شاهانی گفت: انتخابات یکی از عرصه‌های حضور اجتماعی و سیاسی ملت است و مردم در انتخابات ایران نقش تعیین کننده‌ای دارند و امیدوارم با حضور پرشور و گسترده مردم اتفاقات خوبی در کشور بیفتد.

وی در پایان با دعوت همه مردم به انتخابات افزود: مشارکت حداکثری ایران قوی را به همراه خواهد داشت و از همه ایرانیان برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.