نقش آفرینی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ۸ سد بزرگ کشور

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: در حال حاضر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای کنترل و ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی کشور، هم اکنون در ۸ سد بزرگ کشور نقش آفرینی تاثیرگذاری در مشاوره، مطالعه و ارائه خدمات آزمایشگاهی دارد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیان پور مدیرعامل این شرکت در بازدید هیئتی از سازمان برنامه بودجه به سرپرستی معاون امور نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه از توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک طی ماه‌های اخیر گفت: توسعه و ارائه خدمات مطلوب و ارتقا کیفیت به‌طور مستمر در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پیگیری می‌شود و طی امسال ۵ دستگاه انجام آزمایشات عملکردی قیر PG، ۱۰۰ دستگاه خودرو بازسازی و ۷۰ دستگاه خودرو نیز در راستای سرویس دهی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به سازمان‌ها و دستگاه‌های سراسر کشور خریداری شده‌است.

کیان پور گفت: بیش از ۴۰ سامانه برای ارائه خدمات به مشتریان و کارفرمایان که با ارائه خدمات در بستر وب به‌صورت برخط و غیر برخط داریم که همه مشتریان و ذی‌نفعان می‌توانند به‌صورت لحظه‌ای گزارش آزمایش‌های سفارش داده شده خود را به‌صورت لحظه‌ای حتی از موبایل خود دریافت کنند.

وی ادامه‌داد: در راستای حمایت‌های مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، برخی تجهیزات مورد نیاز و بروز دنیا برای ارائه خدمات کنترل کیفیت خریداری و با دانش بومی راه‌اندازی کرده‌ایم.

کیان پور با بیان اینکه خدمات قابل ارائه شرکت به ۶۹۰ نوع خدمت می‌رسد افزود: ۶۹۰ نوع آزمایش انجام می‌دهیم و اسکن راه‌های کشور تنها ۵ درصد از سبد خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را تشکیل می‌دهد. و خدماتی که ما ارائه می‌دهیم بر اساس نیاز مشتریان و کارفرمایان است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح‌کرد: در حال حاضر ۴۸ درصد حجم خدماتی که به مشتریان ارائه می‌شود در همکاری با شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی است با این توضیح که خدماتی که در حال حاضر به پروژه‌های عمرانی ملی و استانی و خصوصی ارائه می‌دهیم رشد دو تا سه برابر داشته است.

کیان پور با اشاره به نقش آفرینی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سدهای کشور گفت: در حال حاضر در ارائه خدمات مشاوره، مطالعاتی، آزمایشگاهی و کنترل کیفیت در ۸ سد مهم کشور تأثیرگذار هستیم و تمام اقدامات خود را براساس استانداردهای ملی و بین‌المللی در کمال دقت، سرعت و در زمان لازم به مشتری ارائه می‌شود و از رعایت استاندارد و قوانین کوتاهی نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۸۸ هزار پروژه در کشور در حال ساخت است تصریح‌کرد: با حاکمیتی شدن شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، آزمایشگاه می‌تواند نقش نظارتی فعال‌تری بر آزمایشگاه‌های بخش خصوصی داشته‌باشد. کیانپور با اشاره به تنگناهای مالی و تحریمی کشور در خرید تجهیزات گفت: نوسازی شرکت را در بخش تجهیزات، خودرو و واحدهای آزمایشگاهی آغاز کرده‌ایم ولی به حمایت‌های بیشتری از طرف دولت و سازمان برنامه و بودجه نیاز داریم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.