کیانپور در پاسخ به رخداد اقتصادی:

رویکرد موفقیت آمیز شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از رویکرد رویکرد موفقیت آمیز شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سی و یک استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛مجید کیانپورمدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در نشست خبری دومین روز از هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۷۵ درصد فعالیت های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بخش دولتی و ۲۵ درصد با بخش خصوصی انجام می شود، گفت: این شرکت به طور کلی با ۳۷ دستگاه اجرایی از جمله وزارتخانه های راه و شهرسازی، صمت، نیرو، نفت و بنیاد مسکن همکاری دارد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به انجام بیش از ۶۸۰ نوع آزمایش در زمینه بتن، قیر، آسفالت، فولاد، روسازی و زیرسازی راه ها، گفت: این شرکت بیش از ۱۰۴۰ واحد محلی مستقر و غیر مستقر و بیش از ۲۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد. لذا در فاصله کمتر از ۲ ساعت این شرکت می تواند به پروژه ها خدمات ارائه کند.

کیانپور در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی  پیرامون میزان مشارکت و همراهی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پروژه های کلان کشوراز جمله طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: در سی و یک استانی که در طرح نهضت ملی مسکن اجرایی شده و در حال اجرا است شرکت نقش و رویکرد موفقیت آمیزی در همراهی نهادها و سازمان های مختلف داشته است.

وی افزود: در استان‌ هایی همچون اصفهان، مرکزی،البرز، خراسان رضوی شرکت فعالیت بیشتری داشته است و در استان هرمزگان نیز با توجه به کلان بودن موضوع مسکن ما درصدد ارائه خدمات بیشتری با همکاری نهادهای دیگر هستیم.

کیانپور با بیان اینکه ۲۶ درصد بازار ژئوتکنیک ایران در دست این شرکت قرار دارد تصریح کرد: ما از طرح های فناورانه حمایت مالی خواهیم داشت و کمک های فنی خود را ارائه خواهیم کرد.

وی در پایان تصریح کرد: فعالیت‌های ما طی دو سال گذشته بیش از۵۰ درصد رشد داشته و عملکرد ما در سال جاری به بیش از ۴۰ میلیون آزمایش رسیده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.