برنامه توسعه‌ای و درآمدی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بیش از میانگین برنامه محقق شد

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به شعار سال ” مهار تورم و رشد تولید” اظهار کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تلاش جهادی در میدان عمل ، ضمن توسعه، تعالی و افزایش حضور در پروژه‌های عمرانی موفق شد در مسیر پیشرفت کشور با محقق کردن شعار سال طی شش ماه نخست امسال، در بخش برنامه‌ توسعه‌ای و درآمدی بالاتر از میانگین برنامه‌ دست یابد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جلسه بررسی عملکرد شش ماهه نخست امسال استان‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با بررسی آماری عملکرد ۶ ساله شرکت مشاهده می‌شود، این شرکت ضمن پایبندی به قوانین، مقررات و استانداردهای ملی و بین‌المللی موفق شده است مسیر رو به پیشرفت را طی کند و طی سه سال گذشته نیز جهش خوبی را در عملکرد توسعه‌ای و درآمدی داشته باشد.

کیانپور ادامه داد: اعتقاد بر این است که هر چقدر همدلی، کار تیمی و وحدت میان همه همکاران در سراسر کشور بیشتر شود توفیقات نیز بیشتر می‌شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاران در تمام استان‌ها تاکید کرد: نباید به این موفقیت‌ها قانع باشیم چون هدف ما خدمت به مردم و هموطنان است و به عنوان یک شرکت مردم پایه و فناورانه باید هر روز تلاش بیشتری برای توسعه انجام دهیم که این امر با همدلی و هم‌افزایی امکان‌پذیر است.

کیانپور تصریح کرد: همزمان با افزایش ظرفیت در شرکت و تامین تجهیزات جدید و مورد نیاز ، باید سهم بیشتری از بازار فنی و مهندسی کشور را بدست آوریم.

وی افزود: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان یک شرکت فناورانه و مردم پایه و امین دولت و بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی، پیوسته ضمن تولید علم و برگزاری دوره‌های آموزشی دستیابی به فن‌آوری‌های جدید را در اولویت خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جمع مدیران ستادی و مدیران استانی گفت: یکی از وظایف ما پایبندی به تکالیف قانونی است تا عملکرد شفافی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.